Julafton

Igår hade vi en jättemysigt julafton hemma hos pappa & Ingrid.

Härligt att träffas allihop och med alla barnen :-)

Tomten kom (såklart) och klappar delades ut. Alla blev nöjda och glada och återigen säger jag att den största glädjen får jag av att se andras glädjereaktioner när de öppnar sina paket :-)
Det är obetalbart!

Ellen och Erik fick det de önskade sig och har nog hunnit säga TACK sisådär tusen gånger var vid det här laget och berättat hur glada de är :-)
Det är ju sådant som är så himla kul!

Ellen fick en kamera och Erik fick min gamla avlagda iPhone.

Han använder den mer som en grej som han kan spela med jfr att ringa med. Däremot har han redan hunnit skriva otaliga meddelanden på whatsapp vilket bara är bra eftersom han tränar och blir mer uppmärksam på sin stavning :-)


Kommentarer
Postat av: Anders

Ni kan inte gissa vad Pilla glömde på Genvägen! Jovisst glömde hon sin kamera!

2011-12-26 @ 07:12:09
Postat av: Pilla

Och det var du tvungen till att berätta? ;-)

Ja, det verkar ha blivit en vana nu. Ska försöka se till att få den med mig hem härifrån. Kan bli lite svårt annars..... ;-)

2011-12-26 @ 08:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0