Läskigt

Jag är ju en list-människa ut i fingerspetsarna.
Jag skriver listor på det mesta - dels för att ha kontroll på vad som ska göras men också för känslan av att sedan faktiskt kunna stryka något som blivit gjort :-)

I övrigt gör jag mina små "personliga" listor (kanske mer för mitt eget bruk).... som typ "spontanönskelista" *hehe*.
Den enda som någonsin tittar på den är jag själv ;-)

Sen finns det ju listor över sådant jag VILL göra, sådant jag tycker om och sådant som jag INTE tycker om.

På min läskighets-lista finns det tex att titta på skräckfilm. Jag fullkomligt hatar den där pulshöjande känslan då jag tvingas sitta med ansiktet bakom en kudde i stort sett under en hel film bara för det är sådan där "garderobsfilm" (det är min beteckning på sådana filmer då någon plötsligt dyker upp - ungefär som om de hade hoppat fram ur en garderob - och skrämmer skiten ur en!)
Nej tack!!!

En helt annan sak som också står på min läskighets-lista är att köra när det är halt ute.
Gillar inte alls det och tycker att det är riktigt läskigt men detta är ju något som jag tyvärr måste tvinga mig till då och då varje år.
Tyvärr kommer det att ske idag:-(

Så jäkla halt ute på vägarna - KÖR FÖRSIKTIGT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0