Trött i benen

Börjar jag bli gammal, eller?
Är så himla trött i mina ben.
Kan kanske bero på att jag är otränad också.... ;-)

Perfekt snö i backarna, strålande sol och känslan av att vara mitt i ett vintervykort :-)
Det är väl ganska mycket en bra sammanfattning av dagen så som jag upplevt den.

Tänkte just på det där med vykort idag - när solen sken och man var mitt ute i vinterlandskapet så kändes det verkligen som ett vykort - ett levande sådant :-)

En liten paus mitt på dagen för lunch och lite bowling (som jag allra helst vill förtränga eftersom det gick så fruktansvärt dåligt för mig) och sen tillbaka ut i backarna igen.

Nu har vi bastat och snart blir det ärtsoppa och pannkakor :-)








































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0