Guldstunder

Brukar inte ha måndagsångest men eftersom alla andra i familjen ska vara lediga hela veckan så känns det onekligen lite tungt att tvingas ställa klockan imorgon och ta sig till jobbet.
Jag har länge sagt att jag borde bli bättre på att ta vara på guldstunder och kunna se dem även i vardagen. Varför bara fredagsmys? Varför inte t.ex. tisdagsmys? ;-)
Denna veckan kan det i alla fall funka eftersom barnen inte ska upp tidigt till skolan nästa dag.... fast iofs måste ju inte mys innebära sena kvällar.... hrmmm.... tål att tänkas på.

Snart är det i alla fall Solsidan och det är en gjuten Guldstund för mig! :-)
Det är härligt att skratta högt och det gör jag verkligen till detta underbart roliga program :-)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag kan bara hålla med! Har också lite ångest över att ställa klockan då de andra kan ligga kvar och sova. Dessutom har jag fältdag och behöver ställa klockan extra tidigt. Stackars oss ;)

Solsidan är ju underbart, oj vad den där Ove var irriterande idag (värre änn vanligt) ;).

KRAM

2011-02-20 @ 20:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0