Höll på att missa middagen

Har precis vaknat efter en god natts sömn :-)

Vi kom tillbaka till hotellet vid 17.30 igår efter en eftermiddag inne i centrala Göteborg. Vi bestämde oss nämligen för att slappa på rummet några timmar innan det var dags för middagen kl. 19.30.
Mysbyxorna åkte på - precis som vinet och snacksen ;-)
Jag kände att jag blev tröttare och tröttare och tydligen blev Martin det också för jag vaknade med ett ryck.... KL. 19.30!!!! Shit! Det var ju nu vi hade bokat bord!
Snacka om att kasta sig ur sängen!

Det blev i alla fall en supergod middag och jag åt bl.a. en fantasktiskt god hummersoppa med ett vitlöksbröd som inte gick av för hackor.

Har sovit som en stock. Martin var rädd att vi skulle sova så länge att vi missade frukosten (som serveras till 10.30!). Vet inte riktigt hur länge han trodde att vi skulle sova egentligen? Han ställde i alla fall klockan på 9.00 men som jag anat så vaknade jag tidigare men har legat och slumrat - gott!

Jag hoppas att Ellen och Erik har haft en mysig "semester" hemma hos pappa & Ingrid. Erik hade en önskan om att få sova i sovsäck och så tror jag att det blev också :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0