Kvinnan som talar med bilar

Jag har glädjande nyheter :-)
Jag tror att jag och nya bilen äntligen "gjort upp" och rangordnat oss ;-)
Vi har ju hållt på att fajtas fram och tillbaka och inte riktigt känt att vi "connectat". Jag har hållt på att bli stående på parkersingsplatser och knappt kommit därifrån pga dess idiotiska handbromssystem. Jag gör efter alla konstens regler men det har ändå inte funkat.

Martin vill knappt lyssna på mina dagliga berättelser om hur jag och bilen varit oense.
Nu har jag dock testat en ny linje..... jag pratar högtmed bilen och säger steg för steg vad jag gör.... och se ta mig tusan om det inte hjälpte! ;-)
Idag har det varit sammanlagt 4 starter och alla har gått helt smärtfritt.- Inget krångel alls :-)

Vad har vi då lärt oss av detta?
Jo, att det hjälper att tala med bilen *hahaha*

Igår tittade jag på TV-programmet - "Mannen som talar med hundar".

Jag kanske borde starta något som kallas "Kvinnan som talar med bilar"?
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0