Lägesrapport

Det var några dagar sedan sist. Fullt upp.

I söndags hade jag en deppig dag då rastlös var mitt andra namn. Jag höll på att klättra på väggarna här hemma och i ren desperation så började jag skrubba frys- och kylskåpsdörr. Snacka om desperat! :-(

Martin har lärt sig se signalerna och vet när det är allvar *hehe* och agerade ganska snabbt. Helt plötsligt var en hotellnatt i Göteborg inbokad inom snar framtid och genast lättade de svarta molnen och det fanns en ljusglimt att se fram emot :-)

Ellen har - som väntat - drabbats av förkylning sen hon kommit hem från sydligare breddgrader. Förvånad? Nix!

Erik har nog också något på gång. Han hostar och är tröttare än vanligt. Idag på pingisträningen flåsade han och kippade efter andan så det hördes över hela lokalen. Att avbryta träningen var dock inget han ville lyssna på. Han tycker det är superkul och det hade nog jag också tyckt om jag varit lika duktig. Verkligen kul att se honom spela :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0