Lejonstund

Har varit ute och hälsat på Johan och Emma i nya huset. Riktigt mysigt hus :-)
Det fick bli dagens utflykt. Nu är vi bara allmänt "slappa & likgiltiga" vilket innebär att Martin tar sin för dagen 3:e lejonstund. Det där med lejonstund fattar jag inte riktigt men det kommer tydligen från Hipp Hipp. Martin säger att det är när man tar en micropaus i soffan och vilar ögonen. Kan också berätta att de där lejonstunderna duggar ganska tätt här hemma nuförtiden ;-)
Begreppet har nu även nått barnen och de frågar om vi inte ska ta en lejonstund i soffan *hahaha*

Snart ska Erik hämtas och sen blir det våfflor med sylt och grädde. Därefter ska jag försöka mig på en hundrunda med Tina. Hon har planerat in en runda som hon tror kan passa både mig och Mac (som varit halt).
Ska bli skönt att få promenera lite :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0