Måndag

Trodde möjligtvis att denna vecka skulle bli aningen lugnare med tanke på att det är sportlov och inte så mycket aktivitet på jobbet. Tji fick jag.... hysteriskt, intensiv dag fick jag. Allt gick i ett och när jag kollade upp så såg jag att klockan var 15 - jag hade suttit där från 7.30 i morse.
När man är inne i något försvinner tid och rum. Helt plötsligt kände jag hur magen kurrade och hur rosiga mina kinder var. Ångan uppe så att säga :-)

Martin ringde och kommenderade hem mig till middagen 17.30. När jag kom hem visade det sig att Ellen tänker övernatta hos Elina och Martin planerade att ägna kvällen åt att snickra. Kvar är jag och Erik. Det får bli mys i soffan en stund :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0