Snickeri

Igår var det kalas ute i Gringelstad för Annika som firade 30. Hon fyller egentligen idag så ett stort GRATTIS till dig! :-)

Idag fick det bli sovmorgon för min del. Martin valde att stiga upp tidigt för att åka och snickra.
Ja, just det! ;-) Tippade jag inte att den där möbeln som han snickrar på skulle bli klar nu vid sportlovet snarare än det datum som han påstod var rimligt (typ i mitten av januari)? Han var ju så himla självsäker på att den skulle bli klar då men jag sa att jag visste hur hans tidsuppfattning var när det gällde snickeri så jag tippade att jag skulle bli nöjd om han var klar med den till sportlovet. Mycket riktigt - nu är det sportlov och den är fortfarande inte klar. Nya målet är att den ska stå på Eriks rum när han fyller år. Vi får väl se hur det blir med det..... ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0