Hjälp - har jag blivit fotbollsnörd?!

Har hunnit med ganska mycket idag och det i sin tur är värt ett glas rött och en klapp på axeln ;-)
Vi har satt upp lite nytt på väggarna i sovrummet (en tavla och två förstoringar på foton jag tagit). Blev riktigt bra faktiskt!
Samtidigt som det var full aktivitet i sovrummet så var det också full aktivitet på TV:n. Erik passade på att glo på fotboll. Av alla andra intressanta program att välja mellan så väljer han alltså en kanal där det - för honom - spelas en match mellan två lag han bara hört talas om och egentligen inte hejar på något av dem.
Newcastle - Arsenal.
Av för mig okända anledningar slutar det dock med att jag också ligger klistrad framför TV:n och följer denna match med stort intresse. Inte för att jag har en susning om vad det är för grabbar som spelar (bara att det är engelska lag) men det är dramatik i matchens andra halvlek som gör att jag blir intresserad. Underläge för Newcastle med 0-4 vänds sakta men säkert till 4-4.
Spännande! :-)

Vad lär vi oss då av detta? Jo, att ingenting är omöjligt! Alltså att jag - Pernilla - ska titta på när två engelska lag spelar match. Det är kryss i taket!


Kommentarer
Postat av: Tanja

Full aktivitet i sovrummet? Jag hoppas du menar tavlorna annars känns det som om du gav lite för mycket information till oss läsare vad du har sysslat med i dag mer än städning :-)

2011-02-05 @ 19:07:22
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Pilla

Hahahahaha :)

Det ska vara du Tanja till att tolka det så ;)

Tja, det är väl öppet att tolka hur man vill men just i detta syftade jag faktiskt på tavlorna ;)

Hahahaha... :)

2011-02-05 @ 19:29:53
Postat av: Josefine

Hahaha, isåfall är jag som Tanja för jag fick samma association...;)Tänkte inte säga något men nu när ni redan nämnde så...

"Samtidigt som det var full aktivitet i sovrummet så var det också full aktivitet på TV:n. Erik passade på att glo på fotboll."



Hahah... :)

2011-02-05 @ 22:16:42
Postat av: Pilla

Vilken snuskig fantasi ni har!!! ;)

ok.... full aktivitet i sovrummet betydde alltså att vi höll på att sätta upp tavlor :)

nä, känns som att det bara blir värre när jag ska försöka förklara hahaha

2011-02-05 @ 23:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0