21,2 grader kallt!

21,2 grader kallt *burr*.
Ja, alltså inga minusgrader utan det är plusgrader jag menar men det gäller inomhustemperatur här hemma och då pratar vi inte varmt utan kallt!
När man - som jag - är van vid att leva i en inomhustemperatur runt 24 grader så märks det direkt när termometern enbart visar 21 grader. Fingrar, tår och nästipp är kroppdelar som genast blir kalla som små istappar på mig :-( Inget kul alls!

Jag har precis tänt vartenda litet ljus som går att tända här inne och sveper runt med en stor filt runt mig. Allt för att få upp värmen lite. Att jag sen är trött gör ju bara saken ännu värre. Frös jag förut så fryser jag dubbelt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0