Bilen har kommit!

Bilen har kommit!!!! :-)
Fick besked om att bilen har kommit och är klar att hämtas.
Martin har bestämt att vi ska hämta den på torsdag eftermiddag eftersom morgondagen är ganska stressig.
Själv kan jag bara surt konstatera att det kommer att dröja innan jag kan köra den :-(

Ni får ursäkta att mycket har kretsat kring min fot den senaste tiden. Jag är bara sååååå less på att behöva vänta på att den ska kännas bra igen. Tålamod har nog aldrig varit min starka sida.....
Positivt är ju att jag nu har börjat stödja lite på den (med betoning på lite). Dock bidrar ju det till att den är extra svullen på kvällen.
Men man kan väl inte få allt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0