Dags att kolla vikten

Helger är helt underbara!
Älskar att bara ta det lugnt och kunna sova länge om morgnarna.

Idag fick jag ett ryck och bestämde mig på fem röda sekunder att följa med grannen till viktväktarna för att se vad den hemska vågen skulle visa. Sist jag gjorde ett besök där var i vecka 34 vilket alltså var i somras. Det var ju ett tag sedan och sedan dess har vissa kläder börjat krympa om man säger så.
Det är inte katastrof - ännu - men vill ju ändå checka läget och kanske ta tag i det innan det brakar loss rejält.

Resultatet? Nja, inte helt katastrofalt - fortfarande inom gränserna - men nog kan jag tänka mig något färre kilon.

Efter det snabba besöket på VV blev det hundrunda med Tina. Basti blir som en valp när han träffar sina kompisar och skuttar och busar som bara den.

Medan Martin samlade ihop alla tomtar här hemma så åkte jag och Ellen till stan. Vi var egentligen på jakt efter nya täckbyxor till både Ellen och Erik men det verkar stört omöjligt att hitta någonstans såvida man inte vill köpa jackan till också (vilket vi inte var intresserade av).

Erik har varit på kalas och sover över hos Valter i natt. Jag håller tummarna för att han ska slippa en ny störtflod av näsblod som han fick i morse. Tyvärr är det ofta så att har han fått det en gång så får han det ofta dagen efter också :-(

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du vet väl att du ska stoppa hans näsblod med nässpray!



Testa det nästa gång

2011-01-08 @ 21:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0