Dresscode?

OK, jag är kontrollfreak innerst inne även om jag ibland inte vill låtsas om det så mycket.
Imorgon börjar dagen med ett jobbmöte inne i stan och sen kommer pappa och Ingrid och skjutsar mig till Hässleholm där jag ska vara kl. 11.00.

Jag känner att jag hade velat ha mer info om morgondagen. Jag funderar t.ex. på vad som är lämpligast att ha på sig? Antagligen ska man ta av sig det ena byxbenet (om inte byxorna åker av helt). Då är det t.ex. lämpligt att man har byxor som man kan få på sig efter att de lindat in fossingen i ett stort paket.
Mina jeans kommer inte att funka. Mysbyxor hade varit det perfekta plagget. Känns dock liiiite dumt att gå på det där viktiga jobbmötet inne i stan iklädd mysbyxor *hahahaha*.
Nja, jag får nog ha ombyte med mig och dressa om när jag kommit till Hässleholm :-)

Kommentarer
Postat av: Tanja

En liten väska med joggingbyxor i vore inte fel. Byt om på sjukhuset. Detta är mitt tips och ett väldigt bra sådant

Lycka till i morgon

Kram

2011-01-16 @ 23:32:59
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0