Ekenabben

Underbart vinterväder :-)
Det är dessutom söndag och imorgon börjar jag jobba igen *suck*. Det är ju klart att man vill passa på att umgås och göra något med familjen då.
Vi bestämde oss för att promenera ut till Ekenabben. Jag och barnen packade kameror och Martin packade ner sin kikare. Han suckade något om att han tyckte det tog sådan tid för oss när vi fotograferade och att han inte ville behöva stå och vänta bara för att vi upptäckt en kotte eller ett bär som skulle "fotograferas från alla håll och kanter".
Nähä nä..... *hrrmmm*

Basti tyckte det var toppen när hela familjen följde med på hundrunda och han sprang fram och tillbaka och njöt :-)

Klart att vi fotograferade men med facit i hand så var det då inte på mig, Ellen eller Erik som vi fick vänta utan det var på min käre man.... som stod där med kikaren tryckt mot ögonen och spanade på varenda trädgren (där det förhoppningsvis skulle sitta någon liten pippifågel) *suck*.

Underbart väder var det i alla fall :-)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0