Hemma igen

Hemma igen! :-)

Borta bra men hemma bäst. Är ju alltid skönt att komma hem och få sova i sin egen säng även om det har varit riktigt lyxigt att få sova borta en natt.

Har bara tjuvkikat i min mailbox och om jag såg rätt så ligger det mer än 50 mail och väntar på mig *suck*.
Morgondagen handlar alltså till stor del om att komma ikapp och kunna prioritera vad som ska åtgärdas först. Iofs gillar jag högt tempo men det hade ju underlättat mycket om jag hade kunnat ta mig fram obehindrat.

När jag skulle gå över borggården i morse så hamnade jag på en av alla isfläckar. Ena kryckan for iväg och jag tappade balansen. Instinktivt så sätter man ju ner andra foten för att inte drutta omkull. Hann liksom inte styra den där reflexen. Fy satan vad ont det gjorde!!! :-(
Det var första incidenten.....

Andra incidenten kom när jag skulle gå in i huset här hemma. Jag slant på det hala blecket och reflexmässigt så flyttar jag kruyckan för att återupprätta balansen. Det hela gick med en jäkla fart och jag sträckte bröstmuskeln. Hade haft ont i den redan någon dag tidigare då jag gjort något konstigt.
Nu kan jag inte lyfta armen mer än 90 grader.
Är det inte det ena så är det det andra *suck*


Kommentarer
Postat av: Tanja

hahaha, se det positivt. Har du ont i bröstmuskeln så känner du inte smärtan i foten :-)

2011-01-25 @ 21:29:58
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0