Jag vill ha sol och värme

Längtar ni efter sol och värme? Det gör jag.
Tänk att kunna ligga på en strand och bara njuta och halvslumra i värmen. Underbart! Åh, jag hade verkligen velat resa till sydligare breddgrader och bara kunnat njuta, få lite solbränna och kanske dricka en paraplydrink.... eller två ;-)

Måste lite löjligt erkänna att jag är avundsjuk på Ellen som snart tar flyget till Kanarieöarna tillsammans med Lotta, Ola & Wilda. Hon är ju inte direkt sen med att påminna mig var och varannan minut om detta faktum heller :-(
Erik däremot tycker att det ska bli toppen att hon reser iväg (ingen avundsjuka här alltså). Han har ju nämligen blivit lovad en tur till Laserdome tillsammans med några kompisar. Detta är en absolut höjdpunkt för honom. Att sen syrran ska njuta på en strand eller vid en pool en hel vecka bryr han sig inte ett dugg om.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0