Saknar Ellen

02.30 ringde klockan i natt och jag, Martin och Ellen masade oss upp för att packa ner de sista grejerna i resväskan.
Lotta, Ola och Wilda kom och hämtade henne 03.15 och då hade Wilda precis somnat i bilen. Hon hade vaknat vid 23.30 och sen inte velat sova mer så klockan 02 var lilla snuttan uppe och ritade....!
Inte konstigt att hon var trött när de väl satte sig i bilen!

När de åkt var det ganska gott att få krypa ner i sängen igen och somna om.
När vi vaknade i morse och Erik steg upp hann han inte vara uppe länge innan han sa:

"- Jag saknar Ellen!"

Mmmm..... det gör vi nog allihop här hemma.
Lite märklig känsla för egentligen hade hon ju bara kunnat vara hemma hos en kompis och sovit över där och då hade man ju inte känt så här eller ens tänkt på det. Nu är det väl för att man vet att hon faktiskt inte kommer hem idag...eller imorgon... eller nästa dag o.s.v.

Jag hoppas hon kommer att få den där härliga, lyxiga semstern hon drömt om men samtidigt längtar jag ju tills hon kommer hem igen.

Puss & Kram genom cyberspace till dig Ellen! ♥

Kommentarer
Postat av: Aleksandernelly

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-06-27 @ 11:22:10
URL: http://aleksandernelly.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0