Snickare Martin

Idag hade jag en egen liten assistent på jobbet :-)
Min assistent sysselsatte sig med att titta på film på den lilla bärbara DVD-spelaren, läsa bok, rita, spela Nintendo och vara på biblioteket.
Med andra ord - Ellen gillade läget!

Nu ikväll är det bara jag och Erik hemma. Martin snickrar och Ellen sover över hos Märta.
Om jag inte har helt fel för mig så kommer Martin hem med en ny hylla ikväll som ska sättas upp på Eriks rum. I god tid började han att bearbeta mig (=försöka övertala mig/få mig att inse) att Erik verkligen var i behov av ytterligare en möbel.
Varför inte bara prata i klarspråk?! Säg att du vill snickra!

Tänker du snickra en ny soffa också? För det behöver vi verkligen en ny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0