Banan på tråd

Erik och Herman har lekt några dagar i rad nu och båda verkar ha fastnat i en fas där det är roligt att göra små bus. Bus har vi ju varit vana vid här hemma ett tag nu och då tänker jag närmast på tejp under kranen så att vattnet sprutar åt alla håll och kanter. Häromdagen tejpade killarna tvärs över trappan och mellan dörrkarmar (vet inte om det var ett lamt försök att härma mig då jag satte plastfolie mellan dörrkarmarna till Eriks rum?).

Man vet att det är något bus på gång när det blir helt knäpptyst och det viskas och tejpas *haha*.
Idag gick jag in på Eriks rum för att kolla om han behövde göra en storstädning. Vad hittar man väl då? Jo.... en banan.... som trätts på ett garn och dessutom försäkerhetsskull tejpats så att det inte ska släppa *suck*. Vad mysigt det hade blivit om det fått ligga någon dag till! ;-)






Kommentarer
Postat av: Novalie

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 04:34:29
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0