"- Vi ses den 1 april."

Hej hej! :-)
När man får telefonsamtal där personerna i fråga undrar om man lever eller om datorn är sönder - ja, då vet man att man varit borta för länge från bloggen ;-)

Jag både lever och har en fungerande dator. Anledningen är snarare att mars månad är djävulusisk på jobbet och jag har inte många luckor. När jag sen väl kommer hem landar jag ganska direkt i sängen. Igår var det nog rekord.... hamnade där med tjock tröja, mysbyxor och duntäcke redan före 19.00.
Egentligen är det skittrist eftersom jag inte ens orkar umgås med familjen. Jag har skämtsamt förvarnat dem och sagt att "- vi ses igen den 1 april" ;-)
Skämt åsido... lite sanning bakom finns det ändå..... tyvärr :-(

Så därför är ju också helgerna guld värda och välkomnas med stora famnen. Det är helt underbart att få vara hemma och bara slappa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0