Underbar eftermiddag

Har haft en underbar eftermiddag! Förra året när jag hade lite annorlunda arbetstider försökte jag alltid hitta på lite saker med barnen - i alla fall någon/några dagar i veckan. Det har det tyvärr inte funnits tid till sedan jag började med detta jobbet.
Idag hade jag bestämt att det skulle bli en ledig eftermiddag och barnen och jag skulle hitta på lite tillsammans. Åsikterna kring vad vi skulle göra gick lite i sär men vi var effektiva och hann få in både Ellens och Eriks önskemål :-)

Jag hämtade Erik kl. 12.30 och sen var det bara hem och hämta Ellen. Vi bestämde med Josefine, Elina och Tilda att vi skulle åka till museét och lösa "Lasse Maja-mysterier". Lagom till att barnen fått sina deckar-ID efter att ha klarat uppdraget så var det dags att klippas. Vi bestämde med de andra att vi skulle mötas upp igen efter frisörbesöket (Tilda skulle också klippa sig) och ta en fika.
Det är verkligen vardagslyx att sitta på ett fik i stan och bara njuta av en latte och en god kaka :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0