Läkerol Salmiak = kräk

Basti vaktade huset igår kväll och mötte oss naturligtvis med viftande svans när vi kom hem.
Jag tar ett steg in i köket och upptäcker en söndertuggad Läkerol-ask (Salmiak-smak!). Den asken hade legat i min jobbväska och var väl fylld till 2/3 med tabletter..... fast inte längre (som ni säkert förstår).

Hundskrället hade väl försökt fixa till ett litet eget fredagsmys då han inte fick följa med på kalset. Eftersom han älskar Läkerol så tyckte han väl i sin ensamhet att han var värd hela asken *suck*

Jaja, inget att göra åt det.

I morse upptäckte jag hans Bean Bag som var mycket omsorgsfullt hopknycklad i en stor hög. Vid närmare titt så visade det sig att han mycket riktigt försökt gömma sina spyor genom att knyckla och fösa ihop hela madrassen.
Ut på gräsmattan med den och spola av. Nu fick Bean Bag:en verkligen en rejäl test i alla sina påstådda funktioner - vattentät, slitstark m.m.
Måste säga att den klarade testet galant. Inga problem!

Kanske lite för höga tankar om Basti om jag nu tror att han lärt sig en läxa - d.v.s. för många Läkerol =kräk.
Tror ni han fattar det? ;-)


Kommentarer
Postat av: Tanja

Basti hade iallafall en underbar andedräkt innan han kräkte iallafall. Man får glädjas åt det lilla :-)

Kram

2011-03-20 @ 14:24:03
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Rasmusrachel

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-11-15 @ 18:01:58
URL: http://rasmusrachel.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0