12 timmars sömn

Sommarväder ger sommarkänslor :-)

Njuter av solen och värmen! Ikväll blir det grillat och ett glas rött och Ellen har önskat att vi ska sitta ute och äta..... vi får väl se hur det blir med den saken.

Man är nog tröttare än man själv inser. Slocknade redan vid 20-tiden igår och trots tappra försök från både Martin och Erik så lyckades de inte få mycket liv i mig under kvällen. På något sätt har jag i alla fall lyckats ta mig uppför trappan och in i sängen. Där blev jag senare väckt av Martin när han skulle lägga sig. Han undrade om jag hade tänkt sova med kläderna på? Jag vet inte hur jag tänkt men jag har tydligen bara gått raka vägen in i sängen och sovit vidare där.

12-timmars sömn i natt satt ju inte helt fel :-) Steg inte upp förren 9.30 men den sista timmen låg vi bara och slumrade från och till.

I dag var det dags för Erik att ta på sig fotbollsskorna igen. Lilla Gärdscupen i Nosaby idag. De var ont om folk vilket innebar att alla killar var ganska slitna och trötta. Att det sedan var varmt påverkade så klart också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0