Bästa laget vann..... eller?

Vilket antiklimax..... här hade Erik klätt sig från topp till tå för att heja fram sitt favvo-lag Machester United. Även Martin försökte leta upp sin Manchestertröja (utan att hitta den).
Med facit i hand är det väl bara att konstatera att det bästa laget stod som segrare efter slutsignalen. Och då är det inte Manchester United jag syftar på. Ja, iofs vet jag inte om Barca var så mycket bättre med tanke på att jag sov mig igenom mestadelen av matchen men enligt alla löpsedlar så var det i alla fall så ;-) *hahaha*.

Erik tyckte nog också att matchen var sådär eftersom han inte orkade mer än en halvlek. Han somnade med mössa och halsduk på och det första han frågade i morse när han vaknade var vem som vann matchen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0