Dansföreställning

I torsdags var det då dags att se resultatet av 10 tillfällens tränande.....
Ellen skulle ha dansföreställning och deras dansgrupp skulle framföra en dans. Superduktiga var de allihop!
Det var många som ville komma in och titta men vi var där i god tid och fick bra platser. Hamnade på första rad och kunde se utan problem.
Det fanns även en grupp tävlingsbuggare som var där och visade upp sig. Mitt i numret slog mig en hemsk tanke.....
Tänk om dansarna helt plötsligt fick för sig att dra upp några från publiken och bugga med dem?!
Herregud! Varför hade vi varit så på hugget och kastat oss fram till dessa platser?! Kände att jag hann bli lite nervös. Viskade mina farhågor till Martin som bara glor på mig och jag hinner se panik-rädslan i hans blick.
Jag märker att jag börjar fiffla med min kamera och håller blicken fastnitad på mina fötter. Alla barnsliga knep för att inte väcka uppmärksamhet så att man riskerar att bli uppdragen.

Nu blev det inte så *pust* och tur är väl det! Vet inte varför jag fick sådana hemska vibbar?
Den enda jag kan bugga med är Jossan. Vi har väl inövade buggsteg som sitter i sedan högstadiet *hahaha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0