Den "värstaste" dagen

Förra helgen blev Erik sjuk och vaknade med ett ryck, satte sig upp och höll för halsen och sa:

"- Jag är jättehungrig!!!"

Jag är helt yrvaken och kommenderar honom att lägga sig ner. Han gör som jag säger men fortsätter att babbla om hur hungrig han är. Helt plötsligt börjar han sedan att kräkas *örk*.
Sedan fortsatte han att kräka med jämna mellanrum fram till lunchtid. Lika plötsligt som det kom så försvann det! Så märkligt!?

Då för en vecka sedan var det Eriks "värstaste" dag då han tvingades stanna hemma från Gärdscupen och dessutom tvingades umgås med mig hela dagen (Martin var ju tvungen att åka eftersom han är tränare för killarna).
Jag utnyttjade dock tiden väl och lärde Erik att putsa fönster :-)
Barnarbete? Absolut!!! *hahaha*

Samtidigt skulle Ellen spela match i Vinslöv och skjuts fick ordnas eftersom ingen av oss kunde följa med henne dit. Farfar Arne kom dock dit och hejade lite på henne och laget :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0