I morgon

Imorgon är det Mors Dag.
Det var sedan tidigare betämt att vi skulle bestämma ett datum då vi skulle käka brunch med mamma på Arenan i stan och mamma tyckte det var en bra idé att slå ihop det med Mors dag. Tyvärr hade de avslutat deras Brunch-koncept för säsongen (mycket märkligt tycker jag) så därför förflyttades det hela till Café Sandhem som iofs är en klassiker och som man vet är ett säkert kort!

Natten till måndag åker Martin till Stockholm och jag blir gräsänkling här hemma till på onsdag kväll. Herregud! Jag kommer att vara tröttare än tröttast! Vi hinner sova under samma tak under natten till torsdag och sen åker jag till Göteborg på torsdag morgon och kommer hem fredag kväll. Blir med andra ord en lite speciell vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0