Intensivt

Ny vecka och full fart på jobbet. Denna dag har varit intensiv till maxgräns och det slutade med att jag fick ringa Ellen och be henne snällt att hämta Erik på fritids då jag insåg att jag inte skulle hinna.
Ingen lunch utan trycker i mig två kanelbullar vid 17-tiden strax innan jag kör hem. Med facit i hand var det kanske inte det bästa att stoppa i sig..... fick ganska ont i magen :-(

Hem och duscha av sig och kl 18.00 var det dags för 60-års uppvaktning av två på jobbet. Man känner sig helt slut men när man väl kommer iväg så blir man piggare och det är ju alltid kul att äta och umgås :-)

Nu laddar jag inför morgondagen som säkerligen lär bli lika intensiv :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0