Mina nya snygga skor

Hahahaha :-)
Undrar hur många som varit i samma situation någongång?

I torsdags när vi varit på vinprovning (där man skulle ha tossor på sig) och skulle gå ut så gjorde jag det klassiska..... glömde bort de blå tossorna som så snyggt satt på mina skor. Förstod inte vad alla skrattade helt hysteriskt åt..... förrän någon vänlig själ bad mig blicka nedåt :-)

Hahahaha :-)
Detta var varken första eller sista gången jag råkar göra detta. Undrar hur många gånger jag lyckades med det under tiden Ellen och Erik gick på dagis? Hann ibland ganska långt..... ända till parkeringen innan jag upptäckte mina nya snygga skor :-)



Jaja, alltid trevligt att få folk att skratta :-)

Kommentarer
Postat av: Tanja

hahahahaha. Nya flugan i sommar

2011-05-31 @ 22:14:48
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0