30 min...

... det var vad det tog att bli klar hos tandläkaren.
Det tycker jag var snabbt!

Måste säga att det gick otroligt smidigt. En stor eloge till den duktiga och professionella personalen där!

Fattade inte ens när de la bedövningen.... kändes ingenting!

Tydligen låg min tand lite mer komplicerat än vad de trott. Den var inbäddad i käkbenet och låg ner. Dessutom var den väldigt nära muskelfästet till käken på min högra sida samt en massa senor och nerver som jag inte riktigt fattade vad de var för något.

Sammanfattningsvis så skulle jag inte bli orolig om min hörsel påverkades den närmsta veckan eller om jag hade svårt för att öppna och stänga munnen...

Ok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0