Att krypa upp i

För längesedan hittade vi ett av våra allra bäst möbelfynd - en fällbar fåtölj på IKEA.

Den pekade jag ut och sa att jag skulle ha den som min "amningsfåtölj" (ja, man kan ju hitta på alla möjliga märkliga anledningar för att få det man vill).

Det komiska var att jag absolut INTE kunde sitta och amma i den eftersom den var både djup och lutade i en vinkel som inte gynnade min amning.

Snabbt och lätt döpte vi då om den till vår TV-fåtölj.
Den användes flitigt och tillslut fick vi kasta ut den eftersom vi slitit ut den.
Det var med sorg i hjärtat som den hamnade på soptippen :-(

Visserligen var den inte särskilt snygg. Inte heller passade den in här hemma men att kasta ut den pga det - nej, det alternativet finns inte ens på kartan!

Nu har vi inte plats med någon fåtölj.
Tror inte heller att vi kan hitta någon som kan mäta sig med vår gamla.
Men visste ser man några objekt ibland som man blir lite nyfiken på...... ;-)

Frågan är ju om denna mest bara är "snygg" och kanske inte så skön?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0