Fick ett ryck

Idag fick jag ett ryck.
Jag bestämde att jag, Martin och barnen skulle åka upp till Göteborg, gå på Liseberg och njuta av julmyset och sen sova över på hotell.

Jag vill att vi ska göra det mitt i julstressen - när alla andra springer som skållade råttor och har ångest och stressymptom för allt de kommit på att de fortfarande inte hunnit.... då sticker vi ifrån allt och bara njuter av att - vara.

Gött! :-)

Så..... nu är hotellet bokat och helgen före julafton åker vi alltså. YES!!! :-)

 

 


Kommentarer
Postat av: Anders

2011-11-17 @ 21:01:57
Postat av: Anders

Vi kanske hänger på, ganska lugnt på Kvantum då!

2011-11-17 @ 21:03:26
Postat av: Pilla

Men Anders! Lite poetiskt med rim och allt.... ;-)



Lugnt på Kvantum då??? Ni har väl alltid det lugnt.... ;-(

2011-11-17 @ 21:45:33
Postat av: Pilla

Oj, munnen kom på fel håll på sista smiley-gubben.... ;-)

2011-11-17 @ 21:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0