Häxnaglar

Idag är det ganska många som går till en nagelteknolog för att göra nagelförlängningar.

Jag har tappat tidsbegreppet och kommer faktiskt inte ihåg när jag började fixa mina naglar. Vet att jag gjorde ett uppehåll när jag var gravid med Erik eftersom jag blev så varm om händerna och akrylen på naglarna höll inte så bra.
Det dröjde dock inte så länge förrän jag var på det igen.

För mig betyder det mycket.
Jag har så små och korta fingrar och utan mina långa naglar (som jag inte hade kunnat ha utan akryl eftersom jag har så mjuka naglar och allmänt dålig kvalitet på dem) så känns det nästan som om jag saknar något.

Har nu dock börjat se fler och fler bilder på "modet" som är på väg inom nagelvärlden (jodå, det finns trender även inom detta område) och gillar inte alls det jag ser.
Kommer aldrig att forma mina naglar så här!!!


Lånad bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0