Hokuspokus-tablett

I soffan med mig:

- Jobbdatorn
- mobilen
- kylklamp inlindad i handduk
- duntäcke
- bubbelvatten
- drickyoghurt
- jobbväskan

Ganska trångt alltså ;-)

Bedövningen har släppt och nu KÄNNS det ska jag säga! :-(
Fick en hel lista av tandläkaren med saker jag SKULLE göra, saker jag INTE skulle göra och andra saker jag skulle tänka på.

Vänta inte med att ta Ibumetin!
Hade inga hemma så jag gick in till grannen som istället gav mig tabletter som skulle vara lika bra och ha samma verkan.

Vet i sjutton vad jag svalde men trött som fasiken blev jag....
En hokuspokus-tablett ;-)

Kall, flytande föda resten av dagen.
Helt plötsligt blir man ju skithungrig på allt man INTE kan äta!
Pissigt! :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0