Inte på hugget

Vi har en kille här hemma som inte alls varit på hugget de senaste dagarna.

Han trillade på en rast (gick balansgång uppe på ett staket) och slog i revbenen och har sedan dess haft ganska ont.

Både jag och Martin är ganska lika i sådana här situationer..... inget daltande precis utan mer "och-vad-har-du-lärt-dig-av-detta-då?"

Erik har inte beklagat sig eftersom han vet att det där staketet runt bandyplanen inte är till för balansgång.... men vi har ju både sett och märkt att han har ont.

Igår var han jättetrött och när han gick och la sig kallade han inte ens på mig för att jag skulle komma och säga god natt (vilket brukar vara jätteviktigt för honom) utan somnade direkt.
Inte likt honom.

Ikväll är det en liten blekfis som har krupit upp bredvid mig i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0