OMG

Vilka dagar!
Det är med andan i halsen (bokstavligt talat eftersom jag cyklat hem) som jag kastar mig in genom dörren och flåsar fram ett "Hej" till barnen.

Grabbar sen tag i kopplet och Basti är inte sen att fatta vad som är på gång.
Det är skönt att promenera men jag känner att huvudvärken börjar komma.

Under hundrundan går jag igenom i huvudet vad som ska göras och i vilken ordning när jag sen kommer hem igen.
När jag strukturerat upp det i skallen börjar jag gå igenom morgondagen (som bara känns sååå rörig) med all dess logistik.

Sen är jag hemma igen och nu ska jag kasta mig in i duschen innan jag ska iväg på återträff nr 2 med gamla jobbet.
Ikväll blir det glöggkväll i Viby :-)

Det är ju ett val jag gör - kunde ju valt att stanna hemma men allt som går att trycka in i mitt schema försöker jag genomföra.

Även om det just i känns stressigt så vet jag att med facit i hand så ger det mig energi och det kommer att bli riktigt kul att träffa alla igen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0