Paketinslagning

Snart sitter man där och stressar - i alla fall jag - med diverse paketpapper och snören i alla dess färger.

Julklapparna ska slås in och egentligen önskar jag att jag hade haft och tagit mig tid att göra det lite mer omsorgsfullt än vad jag brukar göra.

Tanken finns där eftersom jag själv gillar paketet som har det där lilla extra :-)

Men man köper några rullar paketpapper och några rullar snören och sen använder man det tills det tar slut.
Fantasifullt va? NOT!

Man borde ju kunna njuta av paketet lika mycket innan man öppnar det som efteråt.
Men för att göra det där lilla extra krävs många olika sorters papper, snören i olika färger, dekorationstejp och diverse andra attiraljer.

Framförallt behövs det fantasi och lugn & ro.

Ska försöka få till det i år :-)


Personliga snören....

Dekorationstejp...

Stansar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0