Puts väck!

Uppdateringen gick rätt åt pipskogen!
Vet inte hur jag lyckades (med tanke på att jag dessutom gjorde en säkerhetskopiering) men alla bilder och all musik försvann..... puts väck!

Det hade uppstått något fel och jag kunde alltså inte använda mig av uppdateringen utan var tvungen att göra en fabriksåterställning!

Är detta sant eller?!
Tyvärr är det ju det! *suck*

Erik satt och stirrade på mig och liksom väntade på att jag skulle säga att jag bara skojade.....
När han tillslut insåg att han faktiskt hade en sån där klantig morsa då såg han nästan svimfärdig ut ;-)

För att liksom kompensera det "lilla" missödet så laddade jag hem Timbuktu "Alla vill till himlen..." eftersom jag vet att den är nr 1 hos honom just nu.

Vad gjorde det då att 200 låtar och 800 bilder försvunnit? :-)
Överlycklig kille som har fått lov att ta med den till skolan imorgon och enbart kan lyssna på en enda låt..... :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0