Rofyllt

Erik hade två kompisar med sig hem från skolan och ett tag kändes det som om jag satt mitt i en krigszon.

Skumgummiskotten ven förbi mig och mitt i alltihop kom Ellen hem med två kompisar och skulle äta mellanmål.

Det finns ju en anledning till varför vi ofta köper hem rejält med mellanmålsmat - var och varannan dag har vi ett halvt fritids är hemma men det gör oss absolut ingenting.
Det är kul att de tar med sig kompisar hem och jag hoppas att det fortsätter så upp i åldrarna.
Har hellre huset fullt av "extrabarn" än att de är ute någonstans och man inte har riktig koll på dem.

Hela huset fylls av liv men lika plötsligt försvinner det nr alla drar iväg.
Ellen o/Co. skulle vidare och möta upp några andra.
Erik och Eric skulle följa Valter hem.

Så just nu är det lugna gatan här hemma.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0