Svårt med skor

Svårt att hitta vinterskor till Ellen som helst ska uppfylla både hennes och mina krav och kriterier.

Ibland överensstämmer inte alltid våra bilder av hur en funktionell vintersko ska vara....

Kan iofs komma ihåg när jag var liten och mamma tvingade mig att ha de sk "allvädersstövlarna"!

Det var fodrade galonstövlar som enligt de vuxna var SÅÅÅÅÅ bra!!!!
Varma, vattentäta och praktiska på alla möjliga sätt.

Jag hatade verkligen dessa bajsbruna allvädersstövlar! :-(
Varför kunde de inte åtminstone ha en lite roligare färg?

Nu har jag i alla fall hittat ett par stövlar till Ellen som jag tror skulle kunna vara hennes stil.
Hon har sett bilden och gett sitt första godkännande men än återstår det en lång väg innan hon gett sitt slutgiltiga OK-tecken till dem.

Vi får väl se!


Kommentarer
Postat av: Morfar o Ingrid

Kanonfina!!!!!!

2011-11-15 @ 22:20:25
Postat av: Pilla

Tycker jag med! :-)

2011-11-15 @ 22:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0