Trångt i sängen?

Man vänjer sig snabbt....
Förr var vi ganska trångbodda i vår dubbelsäng och ett tag när barnen var riktigt små så låg vi på tvären i sängen för att få mer bredd att röra oss på.

Martin hade sina fötter PÅ sängbordet och det hela var bara så löjligt komiskt men just då var det den mest naturliga lösningen för oss om vi överhuvudtaget skulle få någon vettig sömn.

Nuförtiden är vi alltså bara två. Men om ni frågar Martin så är vi tre....
Han, jag och min iPhone *hahaha*.

Har sedan ca ett år tillbaka använt mig av appen Sleepcycle som visar ens sömnkurvor.

Har liksom blivit en vana och nu går det på rutin att jag lägger den bredvid mig i sängen.
Den är ställd på flygplansläge och känner alltså av rörelsen i sängen.

Nu tycker alltså Martin att min mobil konkurrerar om platsen i sängen.

Hallå?! Undrar om han har glömt de nätter vi har legat som packade sillar?

Nä, den kommer att få ligga kvar där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0