Åldersrelaterat?

Denna dagen har rusat fram i racerfart och jag är helt slut. Har landat i soffan och torsdagslyxar med ett glas rött :-)

Helt tyst hemma just nu eftersom jag är helt ensam (tja, Basti ligger iofs och sover nedanför mina fötter men han ger ju inga ljud ifrån sig).
Det är underbart med tystnad och det är bara till att njuta innan dörren snart rycks upp och man och son störtar in efter pingisträningen.

Jag vill inte tro att det är åldersrelaterat *hehe* men jag uppskattar tystnad mer och mer.
Inte så att jag vill bli eremit eller nåt.... men jag tycker det är rogivande.

I mina drömmar bor jag definitivt inte i ett villakvarter utan snarare någonstans där man inte kan höra något (trafik och annat) utan det helt enkelt bara är tyst.
Vem vet? Någongång kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0