Inventering

Om en timme hittar ni mig vid batterierna på ICA Kvantum ute på Näsby.
Jag har lovat Anders att hjälpa till att inventera och eftersom vi ska börja kl. 19 och hålla på till fram mot midnatt så hade jag planerat en tupplur under eftermiddagen.
Inte blev det så inte!
Nej nej...... jag kom inte ifrån jobbet i tid (som vanligt) och sen ville jag ju umgås med Ellen & Erik en liten stund. Sen skulle ju Basti ha sin runda och nu sitter jag här hemma - själv - och ska snart göra vid mig för att sedan skjutsas in till Kvantum.

Ellen är tydligen ute och leker häxa..... (hon och en kompis påstår envist att det är idag man ska gå "bus eller godis") och Erik tränar pingis.
Var Martin är har jag inte en aning om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0