Lite bus

Jag känner att jag är helt off med allt som handlar om Halloween det här året.
Vi har en pumpa där hemma som står och väntar på att bli skuren i..... Erik har tjatat om Halloweenfest som han vill gå på och som tydligen är ikväll på skolan.

Vet inte ens när jag ska förvänta mig utklädda barn som knackar på dörren. Är det ikväll? Denna helgen? Nästa helg?

Hursomhelst så lite oskyldigt bus mår man väl aldrig dåligt av.....
Har "preppat" min assistents rum lite lagom nu på morgonen .
Lättskrämd som hon är så ska det bli riktigt kul att se hennes reaktion när hon öppnar dörren till sitt rum *moahaha*

Bilden är tagen inifrån rummet.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0