Tripp till Göteborg!

Japp.... längesedan sist.

Har haft en helt fantastisk helg och det var längesedan jag skrattade så mycket :-)

Jag och Caroline hade bestämt att åka upp till Göteborg för att kombinera Bok- och biblioteksmässan med gammal hederlig shopping! :-) För att utnyttja varenda sekund så bestämde vi oss för att övernatta och det blev med facit i hand en kanonlyckad vistelse!

Vi åkte upp med tåg redan tidigt i fredags och började sedan med shopping och lunch på stan. Att just vi två lyckas boka en tripp tillsammans utan annat sällskap (förutom hennes lille 8-månaders prins) är ju också lite komiskt eftersom vi två är de sämsta på att hitta rätt och har definitivt inte välsignats med något lokalsinne!
Måste dock sträcka på mig lite eftersom jag var den som pekade ut vägen och dessutom lyckades hitta rätt! :-)

Lika envisa, lika bestämda, lika energiska, lika effektiva och otåliga..... hahahaha.... klart att det är ett lyckat koncept! :-)

Eftermiddagen ägnade vi åt mässan och tillät oss att vara så utflippade som bara vi två kan vara. Inga hämningar utan fram med kameran och fota alla kändisar vi kunde upptäcka *hahahaha*. En del böcker slank så klart också ner i shoppingkassarna - vissa signerade :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0