Cykleln rullar

Måste så klart att cyklandet till jobbet fortfarande håller i sig ;-)
OK.... med undantag för imorgon då jag kommer att ta bilen eftersom jag ska ha med mig både det ena och det andra till jobbet.

Det är nästan - nu sa jag nästan - så att jag faktiskt kan se fram emot att cykla. Det är otroligt avkopplande på morgnarna (i alla fall att cykla i morgonsolen - kanske inte riktigt så avkopplande i ösregn...)

Cykelväskan är verkligen perfekt och precis så bra som jag hoppades! :-)



Frågan är ju nu om man även ska ta steget fullt ut och även ta på sig den där hjälmen som så fint ligger här hemma? ;-) Har ju använt hjälm tidigare men som sagt... det var tidigare ;-)

Finns ju oändligt många olika typer av designer nuförtiden....











Nja... kanske inte direkt någon av dessa som jag vill sätta på huvudet.... *hehe*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0