Fotboll fotboll fotboll

Jag kan bara konstatera att jag fått en helt fotbollstokig son *suck*.
Sorterar han inte sina fotbollskort, så läser han sin fotbollstidning eller tittar på fotboll eller försöker diskutera olika lag och spelare med mig.
Har aldrig hört talas om ens hälften av dem han pratar om!

Ikväll spelar Chelsea mot Barcelona (semifinal i Champions League) och bor man i det här huset han man inte kunnat undgå det för det har pratats om detta slutspel hur länge som helst nu.

Förstod att frågan skulle komma och mycket riktigt - den kom vid ett väl valt tillfälle ;-)

"- Mamma, ikväll spelar ju Chelsea mot Barcelona......"

"- Mmmmm"

"- Matchen börjar kvart i nio."

"- Mmmmm"

"- Skulle jag kunna få titta lite på den?"

"- Mmmmm..... du får titta en kvart. Klockan nio ska du gå och lägga dig."

*tystnad*

"- Men mamma, det första målet sker alltid efter 20 min! Så är det alltid! Det är ju först efter 20 minuter som det börjar bli spännande!"

Ööhhhh?!?!
Vilken värld kommer han från?!

Mycket ska man höra innan öronen trillar av! ;-)

*hahaha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0