Bra vägar

Det visade sig att när vi väl kom ut från Kristianstad så tog snön slut.
Vägarna var hur bra som helst så det var tur att vi åkte :-)

Inte alls mycket folk på Väla heller så det var verkligen rätt dag att åka dit.
Konstaterade att vi hade behövt mer tid eftersom de byggt ut och jag kände att jag lätt hade kunnat tillbringa mer tid där än vad vi hann med idag.

Nu hade vi ju fotbollsträningarna att rätta oss efter så i slutet var det till att prioritera vilka affärer man skulle besöka.

Det enda vi egentligen skulle ha var ett par jeans till Martin. Det var nog det enda vi INTE kom hem med ;-)

Hittade ytterligare en kofta till mig och min samling (älskar ju koftor ♥).
Är riktigt nöjd med den eftersom det var den jag valde mellan när jag köpte min senaste inne i stan på rean.
Den har legat och gnagt i mitt sinne och även om jag då valde helt rätt kofta så var jag riktigt sugen på den andra också.

Nu hittade jag alltså den på 70% rea!!! :-)
Kan det bli bättre?

Känns härligt att ha båda i min garderob nu *hahaha* :-)



Denna fast i grått ♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Visst har det blivit stort och fint på Väla. Jag var helt chockad när jag var där sist. Kunde ni bestämma er för vad ni ville äta eller ni åt kanske inte där. Jag velade ett tag för där var så mycket gott men tillslut blev det den grekiska grillbaren. Najs var det.

2012-02-05 @ 22:41:38
Postat av: Pilla

Nej det var inte det lättaste att välja matställe...

Den här gången valde jag också den grekisk :-)

Mycket gott!

2012-02-06 @ 06:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0